Kızlar benim ilk cocuuum kız yani bir prensesim var ama aşırı derecede erkeğe benziyor doğduğundan beri saçını toplayıp kız gibi giydirmesem anlamıyorlar erkek mi kız mı diye soruyorlar uzun lafın kısası sorum şu hep dediler ki bunun arkası erkek çok benziyor erkeğe bu düşünce ne kadar doğru sizce?🤷🏻♀️