Kızlar merhabalar bende araniza yeni katıldım sayılır bugün 6+3 olduk şimdiye kadar 2 kez keseyi gördük sorun yoktu herşey yolundaydı yarın nasip olursa kalp atışını duymaya gideceğiz.Benim size sorum olacaktı bu haftalarda temizlik yapmak riskli mi,öğrendiğim günden beri çok temkinli hareketler ediyordum ama bugün kalkıp temizlik yaptım ağır kalmadım ama eşyaları yerinden çektiğim falan oldu bir sorun olmaz değil mi bi yandan da çok endişeleniyorum bi ağrım kanamam yok düşük riskimde yok şükür, siz yaptınız mı bu haftalarda temizlik 😊