Mrv16 Merhaba kizlar 35 haftaligim bebegimin kafasi 3 hafta onden gidiyormus ve kafatasi cok erken kemiklesmis bir sikinti olabilir dedi doktor perinatalojiye yonlendirdi.Ayni durumu yasayan varmi
Esrey Mrv16 merhaba bayağı olmuş yazalı ama aynı durum var bende de. Bu durumun sonucu ne oldu ne yaptınız bebeğinizin durumu nasıl
Aysemm44 Mrv16 Oğlumun kafası büyük demişlerdi normal doğum zor dediler doğdu kafa küçük abartıyorlar
MuberraKrcn Esrey benim bebeğimde öyle doktor bir sıkıntı görmedi. Türk genetiğinde kafa büyüklüğü zaten var o üstüne düşülerek bişey değil dedi
Esrey Mrv16 normal mi doğum yaptınız ayrıca doğduğunda büyük muydu kafası kaç haftada doğum yaptiniz bide
063806 Esrey bende aynı durumdayım bebeğin kafası 3 hafta önde ırsi oluyor genelde dediler inşallah öyledir bir sıkıntı olmaz
Esrey 063806 valla anlamadım ki gelmişim 37 ye perinatolijiye gönderiyor hayır bisey çıksa ne değişecek kendi de dedi zaten bisey görünmüyor da yine de git diye insanın içine kuşku düşüyorlar
Mrv16 Esrey benide son haftalarımda göndermişlerdi. 063806 evet bizimkide ırsiymiş sizinkide öyledir gönlünüzü ferah tutun ben sezeryan ile doğum yaptım
063806 Esrey evet normal doğuma sıkıntı dedi benim doktorumda zaten ben sezaryen o yüzden sıkıntı yok senin dedi
MuberraKrcn Esrey özelemi gidiyorsunuz acaba? Bazı özeller sezaryana öncelik vermek için bu tarz şeyleri çok yaşıyorlar çevremde benzer durum yaşayan çok devlete bir muayeneyegidin bence yada başka doktora
063806 Mrv16 eşimin felanda büyük yani gende var bana hamileyken annemede demişler kafası büyük diye inşallah genetiktir insan korkuyor yinede
Esrey MuberraKrcn önce özel dedi sonra devlet dedi. Sevk edildiğim hastane baktı gayet normal haftasıyla uyumlu için rahat olsun dedi