Kızlar son zamanlarda ellerim uyuşmaya başladı. Daha önce nadiren oluyordu üstüne düşmemiştim ama artık çoğu zaman bir uyuşma geliyor 1-2 dk sonra geçiyor. Hamilelikte ödemden dolayı eklemlerde uyuşma olabilir diye duydum biraz içim rahatladı. Daha doktora gidip soramadım sizlere sormak istedim bunu yaşayan var mı?