Deryagnc çok silik çıktı ilk 3 dk içinde
Deryagnc hayırlı olsun şimdiden:) Kan sonucunu haber verirsin.
Deryagnc Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin tebrik ederim 😊
Deryagnc fotograf yok 🤷♀️
karayakaydan yükleyemedim
Deryagnc Google hızlı resim yazıp fotoğraf ekleyin ve çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırın
https://resimyukle.io/r/A6XuRmlzLP
Deryagnc var canım tebrikler🌸🌸 birde kan testi ver istersen
Deryagnc çok silik çıkmış birkaç gün bekleyip tekrar yapın sabah aç karnına ilk idrarınızla
Deryagnc var canım ama küçük kan ver daha da emin ol hayırlı olsun inşallah 🥰
Deryagnc adet gününüzde mi yaptınız
Znrr ya acaba benmi yanlış görüyorum dedim teşekkür ederim. ☺️
Znrr kan testimde pozitif ☺️
ebrr1048 tekrar yapıcam mutlaka ☺️
Biranne2 aynen canım kan vericem eşim gelsin ☺️
Mest12 3 gün önceden yaptım ilk defa erken yaptım ☺️
Evet var daha küçük diye çok silik çıkmış🥰
Aslanannesi1 inan o kadar mutluyumki kürtajdan sonra 1 sne eolucak nerdeyse
Maşallah hamilesiniz😍
tugce1003 ☺️teşekkür ederim
Deryagnc hamilesin hayirli olsun cnm 2 3 haftalik gorunuyor
Bfduam veririm canım inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🙏
Deryagnc ins sağlıkla ilerler:)
Kaç aydır deniyordun, belirtiler var mıydı?