Merhaba herkese, oğlumuza Ahmet Mete ismini koyacağız. Ailede herkes Ahmet ismini seçti daha çok seslenmek için ama ben kısaltma bulma konusunda çok kötüyüm. Ahmet ismine uygun tatlı bi kısaltma fikri olan varsa çok sevinirim 🙃 şimdiden teşekkürler 🌸