eddaaaa yok canım yaşamadım hiç bi sorun yoktu 6+2ye kadar, birden sabah namazını kıldıktan sonra kanama oldu az, beş dakika içinde su gibi gitti, anlayamadım yani ağrım falan yoktu.. İkiz gebelikte böyle sorunlar olabiliyormuş, korkmayın hayırlısını isteyin. İnşallah birinden biri sizle kalır.
He bide benim de düşen bebeğim tam gelişememiş küçüktü. Sonra kanama oldu düştü. Biz hatta eşim annem kayinvalidem konuştuk diğeri küçük kalmış bu belki yaşamaz diye.