Merhaba 15 gün oldu doğum yapalı ve süt miktarımı ne yaptıysam arttıramadım. Humana still tea çay malt içeceği bol bol su içmeye özen gösteriyorum. Yeşillik yiyorum ama yinede bol gelmiyor sütüm. Bebeğim doymuyor mama vermek zorunda kaldım. Bana yardımcı olacak tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz?