Cikolatadelisikizim Annler biz sali sabah dogum yaptık fakat hala büyük abteste cıkmadık siz ne yaptınız ne kadar süre sonra kati gidaya gectiniz
Kubra5734 Cikolatadelisikizim cnm lavma yaptirabilirsin veya duphalac surup normal yolla cikamadysan eger
surass Bende dün sabah doğum yaptım. Çıktım büyük abdeste çok şükür o yüzden katı gıdaya da başladık. Size tavsiyem booolca komposto ve su için. Bir de bolca yürüyün. İyice açıldıktan sonra bacaklarınızı yukarı çekerek yürüyün.
zeynepduha Ben burada post açmıştım bi arkadaş şekerli su iç dedi Allah razı olsun ondan öyle çıkabildim o ağrı çok zor su kaynatıp içine bol şeker koy 🌸