saideeeee oglumda tum sapmuanlari denedim gibi neredeyse hepsi olmasada dalin kullandim deri dokuntusu yapti uniy baby kullandim saclarini doktu can bebeye gectim egzamasi ve alerjik bunyesi yuzunden doktorum eba med urunlerini onerdi ve cok iyi biraz pahali ama cok iyi pisik keremi olarakta travazol kullaniyorum travazol kortizonlu krem kizarikli azalasiya kadar kullaniyorum 2 gun sabah aksam ondan sonra gecesiye kadar bepantolü kullaniyorum pesus battaniye orgu battaniye yelek tarzi seyleri pek onermiyorum cunku hepsi egzamaya neden olabiliyor dalinin bebek yagini falan kullanmistim cildini nemlendirmek icin ama bioderma atoderm nemlendirici kremini kullaniyorum cok memnum ve doktor tavsiyeli o kremde bebek detarjani icinde duru geanurlu kullaniyodum ama 2 defa durlasamda bazen kalinti kalabiliyodu sonra yine doktor tavsiyesiyle uni baby sensetive sivi detarjanina gectim ve cok memnunum hem cok guzel kokuyo hemde lekeleri cikariyo bana gore