gulcin_isik daha önce sorulmuştur mutlaka ama baktım bulamadım lütfen yardımcı olun bi kızım var adı Beste şimdi oğlum olacak 28 haftalık oldu ama hiç isim yok aklımızda tek isim istiyorum önerilerinize açığım ☺️
gulcin_isik MinikMicizem MinikMicizem isimler çok güzel bizim ailemiz o kadar kalabalık ki çoğu isim var erkek ismi bulmak zaten zor iyice zorlaşıyor☺️
gulcin_isik tcasl o kadar çok seviyorum ki bu ismi kuzenim koyacagım dedi kızı olacak ama oğlum olursa Göktuğ koyacagım demişti koyamıyorum o yüzden 😔
Catmom gulcin_isik 35 haftadayım hala net değiliz 😂 ben Mehmet istedim. Eşim selim Kemal deniz Mete bir sürü isim dedi. En son dün akşam uraz olabilir diye konuştuk bakalım 😂
gulcin_isik Catmom mete benim de düşündüklerimden biri selimi de beğeniyorum ama yakım akraba ismi ☺️