Merhabalar 6+4 hamileyim su anda mide bulantimdan yemek yiyemiyorum 3 gundur yine aralarda muz badem falan atiyorum agzima ama dogru duzgun yemek yok. Kimisi bu haftalarda cok onemli degil diyo kimisi bebegin gelismez diyo hangisi dogru gercekten kafam allak bullak yiyemedikce bebegede kotuluk yaptigimi hissediyorum