Kmndas Kızlar doktor dün akşam şeker yüklemesi yaptı 50 mg için aç tok olmaya gerek yokmuş içip 1 saat sonra kan verdim 142 çıkmış doktorum yazdı sonra şeker çıkmış dedi pazartesi gel 75 mg yapalım dedi sizce çok mu şekerim bilmediğim için soruyorum pazartesiye kadar diet mi yapmam lazım ne yiyip ne içiyorsunuz herşeyde şeker var bebeği nasıl beslicem bilmiyorum
Znrr Kmndas canım yüksek mi bilmiyorum ama eğer doktorun yüksek olduğunu kesinleştirirse çikolata, tatlı, hamur işi, şekerli çay, kahve, içecek vsvs tüketmemelisin. Sebze ve protein ağırlıklı beslenmelisin.
Borulce Kmndas aç karnına ilk kan alınır. Tabikide açlık tokluk farkeder sonuç için. 50 mg yükleme yaptıysa ilk yudumu aldıktan tam bir saat sonra kan alınır tekrar. 75 mg yükleme yapılacaksa içtikten sonra ilk 1. Saat ve ondanda 1 saat sonra 2. Kan alınır ve mutlaka bu iki test içinde geçerli açlık kanı mutlaka alınır
depsizoo Kmndas sen ilk kan verdiğinde glukoz varmıydı yüksekmiydi yani yada hamile kalmadan önce şekerin varmıydı yoksa çocuğun gelişimi önde diyemi istedi doktor
Betuledem Kmndas bildiğim kadarıyla 50 mg yükleme için 1. Saat sınırı 140. Sizin de 142 çıkmış çok yüksek olmasa da sınırın üzeri olunca doktor tedbiren diğerini yapacaktır sanırım. Ben 75 mg yaptırdım, 1.saat sınır 190, 2.saat sınırı 120. Benim sonuç kağıdımda bu şekilde yazıyor. Benim de 1.saat 171 çıktı. Doktor sınıra yakın yine de dikkat et dedi çünkü suyum fazla. Yeme içme konusunda tereddüt yaşarsanız bence diyetisyene gidin. Bebeğe kilo aldıracak şekilde liste hazırlıyorlar. Ben de suyumda düzelme olmazsa gideceğim. Çok geçmiş olsun
Kmndas Znrr çok yüksek değil sınırın üstünde dedi sadece watsaptan konuştuk geçen hafta detaylıda suyum fazla çıkınca zaten kendimce rejime girmiştim dün suyunda fazlalık yok dedi demek ki azalmış işe yaramış ama inanın 1 haftadır bişey yemiyorum açım ölüyorum çocuk da biraz geriye düşmüş nasıl beslicem böyle aç kalarak
Kmndas Borulce canım bende arkadaşlara sordum dün gece hatta burda aynı senin dediğin gibi tarif ettiler bende yapmaz doktorum dedim zaten randevum 15.45 deydi ama 50 mg için gerekmiyor açlık tokluk iç kan ver dedi 1 saat sonra bende şaşırdım şimdi watsaptan yazmış aynı senin dediğin gibi pazartrsi 75 mg aç gel kan ver son bi daha falan diye yazı gönderdi
Kmndas depsizoo yok canım normal kontrolüme gittim ama geçen hafta detaylıda suyum biraz fazla çıkmıştı en son geçen ay kan testi yaptırdım hiç şeker falan dememişti iyi sonuçlar demişti
depsizoo Kmndas hm anladım benim doktorum gelişimi önde diye istedi ama yaptırmadım çünki babasıda öyle genetik olabiliyo
Kmndas depsizoo ablamın da çocuğu 2 hafta öndeydi şekeri vardı şimdi bende de sınırda çıktı bakalım siz gene de çocuğunuz için pehriz yapın bence
Kmndas depsizoo yaptırın demedim bu bana düşmez zaten dikkat edin bebek önden gidiyorsa dedim benim de normal kan testlerimde şeker çıkmıyordu hiç gebelik şekeri çıktı ilk defa bende şaşırdım zaten bi bilgim yok bu konuda daha bugün öğrendim
Xwyz1234 Bende dün yaptirdim 75mg ilk 1.saat 174 2.saat 144 cikti diyetistene yönlendirdi doktor bu sekilde olanlar varmi kontrol altina alinirmi tedirgin oluyo insan bebeğe bisey olur diye