Merhaba 9+3 hamileyim ilk haftalarda aşırı fazla bulantı kusmam vardı 2-3 gündür sadece akşamları yemekten sonra kusuyorum aşırı bulantım kalmadı bir düşüğüm var bu haftalarda düşük vs gibi belirti yok ama insan panik yapıyor acaba birşey mi oldu diye doktor kontrolüme daha 15 gün var böyle olması normal mi acaba ?