Ben erdal candana gidiyorum. Atatürk caddesinde kliniği var. Aşırı derecede memnunum. Özellikle pimpirikli ve her şey de telaş yapan ben, doktorum sayesinde artık hiç bişiyi kafaya takmıyorum. Acıbadem, güzelyalı bide medline ile anlaşmalı. Büyük ihtimal güzelyalıda yapıcam doğumu eve yakın en azından. Fiyat konusunu hiç sormadım daha 22. Haftadayım.