Merhaba kizlar bugun saglik ocaginda tahlil yaptirdim sonuclari aldigimda kan degerlerimin normal oldugunu ama idrarda ufak bi kan gordugunu belirtti doktor. Kendi doktorumda izinde oldugu icin bir hafta beklemem gerekiyor. Sizce neden olur ayni durumu yasayan varmi