Evetttttt haftalardır burada sizlerde doğum hikayemi paylaşmak için sabırsızlanıyordum ❣️
Öncelikle hepinizden çok şey öğrendim çok teşekkür ederim 💕
Doğumum tam 39 haftalıkken gerçekleşti.Bir gün öncesinde covid testi vermek için hastaneye gitmek için hazırlanıyordum nişanımın geldiğini farkettim birden belime ağrı girdi(adet sancısı gibi)
Neyse doktoruma gözüktüm ntsye bağlandım sancılarım başlamış 🙈 doktor şuan normal doğuma alabilirim dedi ama ben kesinlikle kabul etmedim çünkü normal doğumdan çok korkuyordum 🤦♀️
Diğer gün zaten doğumum olduğu için doktor yarın görüşürüz dedi testi verdim eve geldim ama bende nasıl bir ağrı gecem sabah olmadı o derece.
Vakit geldi çattı yatışım yapıldı beni odadan almaya geldiler sezaryeni kendim istememe rağmen ilk defa ameliyathane ortamı göreceğim için doğuma ağlayarak gittim.
genel anestezi istiyordum fakat muhteşem ekip sayesinde spinal anestezi oldum.
öncelikle belden uyuşmalı doğum yapmak isteyenlere “kesinlikle korkmayın.Ağrı,acı,his kesinlikle yok”
benim hamileliğim boyunca en büyük hatam herkese doğum hikayesini sormam oldu.Çok korkutuldum.Çekişler falan hissediliyor dendi kesinlikle hiç birşey hissetmedim.Hatta nolur artık başlayın dediğim an bebeğimin sesini duydum.
Kavuşma anı dünyalara bedel.
Anı yaşayın kızlar emin olun o an herkes başınızda oluyor aksi bir durumda müdahale ediliyor.
11.10da doğum başlamış 11.22de bebeğimle kavuştuk 💕
Bende 12.15te odama gittim.
Şuan miniğim uyuyor ve uyansın diye dört gözle bekliyorum uykusunda bile özler mi insan 🙈
Allah isteyen herkese nasip etsin🙏
tekrar söylüyorum kesinlikle korkmayın anı yaşayın ve sonrasına odaklanın herşey kucağınıza alınca geçiyor ❣️