Bugün 14 haftalik olduk diye tartışma açtım cinsiyet sorunca erkek dedim gayet açık gösterdi falan neyse gene başladın pipi muhabbetine falan yazdı biri o kendini biliyo neyse daha önce resimle sorduğum için yada bana taktı bilmiyorum ne paylaşsam neye yorum yapsam beni özellikle seciyo sanırım bi kızım var çok şükür he pipi resmi verdi demem nie bu kadar zoruna gidiyo onuda anlamıyorum gerçekten bakma geç madem bence uygulamaya engelleme özelliği gelmeli gerçekten sınır bozucu böyle şeyler hepimiz burda biseyler soruyoruz ve cinsiyet tahmini ıstiyoruz sonuçta bi tek ben yapmıyorum dimi