42busra42 ikiz mi bilmiyorum ama 4 haftalıkken hcg 24043 çıktı. İkiz olabilir diyenler var biraz korkuyorum açıkçası😅 şu an 6 haftalığım. Haftaya randevum var çok merak ediyorum ne olacağını. Acaba doktor haftayı yanlış hesaplanmış olabilir mi? Çünkü adetlerim düzensizdi son zamanlar 7 şubat son adet tarihimdi doktora gittiğimde 7 haftalık diye beklerken 4 haftalık dedi. Yanılma payı var mıdır acaba