Kızlar bebeğime şükür güzel bir doğumla kavuştum.En ince detayına kadar yazayim.Daha önce yazmıştım iri bebek başı iri o yüzden Dr doğumu 39 .haftada başlatacak diye 39+2 de yatisim yapıldı sabah kalktigimda azcik sancım ve kasilmam vardı rahimde 3 cm açılmış rahim ağzı kalın fakat yumuşama varmış .Önce fitil koyacaklardi ama Dr vazgeçti damardan suni verelim dedi düşük dozda başladılar kendi kasilmalarimi düzenlemek için . 2 saat sonra 5 cm oldu sancı geldikçe burundan derin nefes alıp comeldim ve ağızdan sakince ikinarak bıraktım.1 saat sonra tekrar kontrol ettiler açıklık ayniydi su kesesini deldiler .Suyum çok fazlaydı bu yüzden ilerleme olmamış bebek kanala girememiş ebe suyu iyice boşalttı.ondan sonra sancıların şiddeti arttı 2 dk bir gelmeye başladı daha siddetliydi 15 dk yatarak nst çektiler sonra hiç yatirmadilar yürü ikin dediler aynı nefes alıp ıkınma işlemini sürekli yaptım .Banyoya girip belden asagisina sıcak Su tuttum dizlerimin ustune comeldim sancilari suyla ve çömelerek karşıladım .sudan ciktigimda da aynı sekilde dizlerimin ustune Comeldim ikindim.tekrar kontrol ettiler açıklık 7-8 cm olmuş devam dediler aynı şekilde devam ettim ve bir anda büyük abdestimi yapma hissi geldi ebeye seslendim sürekli mi bu his dedi evet diyince masaya çıktım tam açıklık bebeğin başı görünüyor hemen Dr aradılar zaten aşağıda odasindaydi yukarı çıkti ve benim ikinci ikinmamda bebegim doğdu. Rabbim sizlere de kolaylıklar versin inşallah.suni sancı çok da korkulacak bişey değilmiş kişiden kişiye değişir tabi ama hep olumlu düşünün bugun son artık bebeğim geliyor diye diye motive ettim kendimi .🤗🤗 su gibi akan dogumlariniz olsun insallah