Kızlar 37+4 ne zaman temizlenilmeli ağdaya falan gidip böyle güzel bakım yaptırıp doğuma hazır olmak istiyorum ama önden de yaptırıp yarım yamalak gitmek de istemiyorum
bebeğim henüz kanala inmemiiş doktorumuzda 10 gün sonraya çağırdı
10 güne doğmaz diye sanırım