TugceG Esraa221 38 haftalıkken alırım dedi istersen sen seç dedi günü 25ınde 38+4 oluyorum ama dayanamıcam sanırım ozamana kadar o yuzden bşraz erkene aldırcam tabi doktrmun programı uygunsa.
Baobap Minerva26 benim kardeşim doğacağı beklenen hafta tam 3 kere dönmüştü. Annemi sürekli ağlatıyordu sezaryen olcam diye😄 inancınızı yitirmeyin yani. Son anda dönen bir sürü örnek biliyorum. Siz iyi düşünün iyi olsun🥰
Dareyn bebiskoooo Ayy inşallah ya çevremde ki her sezeryan arkadaşımın geç geldi bende endişe ettim o yüzden
MrsAkuzum sevdegnky. Adaçayı yeşilçay ya da bogurtlen yaprağı çayı günde 1 fincan içebilirsiniz eğer tansiyon sorunu yok ise ben içiyorum. Bir de bir fincan çubuk tarçın tüketin isterseniz çayınızın içine koyun isterseniz kaynatıp içi için
sevdegnky MrsAkuzum ben de adaçayo başlayayım diyorum. Son 10 günüm hiç açılma vs yok. Tetikler biraz diye
Tuba-27 Esraa221 10 mayıs bizimkide dilerim hayırlısıyla kucağımıza alırız ağrısız sızısız sağ salim sağlıklı bir şekilde