Esraa221 yok daha belli değil şuan 20 Mayıs görünüyor haftaya 37 haftalık oluyorum çatı muyanesş olucam o zaman belli olur herhalde normal dogum mu yaparım seseryan mı zatı müsait mi diye aşırı heyecanlıyım bi yandan da 20 Mayıs iyi diyorum Vakalar çok tam kapanma gelicekmiş bayrama o zamana azalır herhade diye de seviniyorum Allah hepimize su gibi doğum nasipetsin saglıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 🤲