Zubeydemavi banada 14 haftalıkken marjinal plesenta privia tanısı koydu doktorum. Yani rahim ağzına çok yakın ama kapatmıyordu. Kanamam ve ağrım olmuştu uyanır uyanmaz. Ağır iş yapma dinlen demişti. Pruluton iğne olduö birkez 20 haftaya kadar fitil olarak progestan kullandım. 21. Haftada yukarı çıktı. :) sadece karın ön yüzünde plesentam , genelde arkada olurmuş. Herhangi bir sıkıntım kalmadı ama hala ağır iş yaptığımda hafif ağrım oluyor. Sizinde geçer umarım. Genelde geçiyormuş zaten. 23+2yiz şuanda.