cilekbebek22 yazdığınız her şeyi birebir yaşadım. 2 hafta karın çevresi geriden geliyordu. Bana da her hafta gel dediler sonra beslenmeme dikkat ettim et, süt, yoğurt, yumurta ve pekmez yedim ve d vitamini içmeye devam ettim. Bir dahaki gidişimde haftasını yakalamıştı doktorum et yemiyorsan zaten bebek kilo almaz demişti :) beslenmenizi değiştirirseniz kilo alır inşallah rahat olun.