Hatice40 Merhabalar benim polen alerjim var bu aylarda hap olarak aerius ve sprey olarak risonel kullanıyordum her sen bu aylarda şimdi 32 haftalık oldum alerjim tekrar başladı ama ben hap ve spey kullanmaktan korkuyorum benim gibi olan var mi?
meraklianne1 Hatice40 bende de alerji var sürekli burnum akar kullanıyodum ama mecburen artık kullanamıyorum
Nilaylks Hatice40 benim sen alerjim var doktorumla görüşüp hamilelikte kullanabileceğim bir ilaç aldım alerji ilaçları a ve b diye ayrılıyormuş bunlardan b grubuna gireni kullanabiliyoruz galiba doktorunuza danışın bence 🌸