Deryanneadayi evet biliyorum bişeylerin sebep olduğunu , iyi bir hastaneyede gittim iki doktor gördü prof falan.valla bana aslında enfeksiyon gibi geldi üveitten ziyade gözüm, gözün arkasını göz bebepiniz büyütüp görmemiz laxım dediler o damladan korktum nedense 😃 gitmedşm ama doğum olsun inş bidaha olursa araştırtcam, neden oluyormuş neden yapıyormuş vücudunuz peki