Stok yapmak yerine imkanınız varsa ayına uygun alın rahat rahat giysin küçük bebeklerin büyük kıyafet giymesini sevmiyorum. Kızımda az aldım hep ayına uygun şeyler kirlendikçe yıkadım. Bebek kilosuna görede değişiyor kilolu bebek olursa bir tık daha büyük beden almak gerekiyor. En iyisi doğsun öyle daha iyi karar verirsiniz.