Yoncaglseven Daha hamileligimin 3.cü ayı bitti 1.5 kilo fazlam var oda havalar kötü idi fazla eskisi gibi yürüyüş yapamıyorum,insallah bundan sonra bunu saglicam. Sizde de tatli istegi oldu mu ? Genelde hurma yemeğe çalışıyorum bu durum olunca 😇
Bilge58 Yoncaglseven bende aynı 13+5 im sağlıklı atıştırmalıklardan aldım bende şimdilik bastırıyor tatlı istediğimi
Bsmlh Yoncaglseven hurma doğum ıcın açılma yapıyor dikkat edin onun yerıne şeker kaldırmayan züber tüketin hem tatlı hem cıkolata isteğiniz olmaz hem sekerınız çıkmaz hem bebek beslenır
Yoncaglseven Esraismail Vay be ama doktor bana 2 den fazla yersen sorun olmaz dedi folik asit gibi b12 değeri varmış 😇🤰
Esraismail Yoncaglseven cok yememeye dikkat et 1 taneden bısey olmaz ama 6 veya 7 yendiğinde öyle oluyor malesef 🤗
Morvy Yoncaglseven hiçbirşey yapmıyorum hatta hiçbirşeyden kısmadım herşeyi yiyorum ve 20+6 haftalığım. Ama bu son 2 haftadır bazen kendimi çatlıcakmış gibi hissediyorum mide davul gibi oluyor halbuki çok birşey yememiş oluyorum. Neden böyle oluyor bilmiyorum🙄
Yoncaglseven Morvy Hazımsızlık vardır belki günde 1 tane soda içebilirsiniz ya da doktor nezlinde gaviskon içebilirsiniz