Goncaaaa Kizlar 2 aylik bebegim var ve kolik gaz damlasi sayesinde rahatladik. Gaz yapmasin diyecogu seyiyiyemiorum ozellikle cikolatali tatlilar vs ve yemek yemeyi cok severim. Ne zaman eskisi gbi yemege basladiniz 4. Aydan sonrami
Ozge0634 Goncaaaa biz 3 buçuk aylık olduk çok gazlıydı oğlum artık gaz sorunumuz kalmadı ilaçları bıraktık tamamen bende ufak ufak yiyip bakıyorum ona etki ediyomu diye