NilayRuya Kolestrol , LDL kolesterol ve trigliserid yüksek çıktı arkadaşlar kan tahlilimde . Yarın dahiliyeye gideceğim ama size de sormak istedim bu değerleri yüksek çıkan anneler var mı? Siz neler yaptınız? Yemenize vs nasıl dikkat ettiniz?
noktaninannesi Benim şekerimle birlikte bir tık yüksek çıkmıştı özel hastane diye bir sürü test isteyip diyetisyene gönderdiler diyet yapıyorum kan değerlerimede sağlık ocağında baktırıyorum 1 haftada hemen toparlamış bünyem ☺️ Beyaz un ve şekeri kesince normale döndü ☺️
NilayRuya noktaninannesi benim de aksine şekerim düşük çıktı ☺️ sağlık ocağın da yaptırdım testleri ben yarın da dahiliye randevum var o da yönlendirir heralde 🤔☺️