Merhaba sevgılı guzel anneler nasılsınız sıze sorum olucaktı yenı dogan bebek ıcın odası var ama takım almadım daha bos bır sekılde duruyor sızce ılk zamanlar anne yanı yatagımı olamalı oda kurmalı mıyım zaten hıcbır zaman abartı sevmedım odasıda olsa sade sıklıktan yana olur naıf olur bana bılgı ve tecrubelerınızı paylasabılır mısınız😊