Kızlar ayrıntılı ultrason dan sıra aldım 2 ay önce doktorum şimdiden sıra al çok geç tarihe veriyorlar demişti 1 ay sonra gidicem şimdi 20 haftalık neler oluyor ne yapılıyor hiç bilmiyorum devlet hastanesine gidiyorum bu ara da ayriyetten doktordan da randevu almam gerekiyor mu 😍