Bıldıgım kadrıyla bu sancı degıl bebegın kalp atısları
ayrıca ıkı cızgı olması gerekıyo nst de neden bır cızgı var sende bırı bebegın kalp atıslarını gosterıyo bırıde sancıları sende gorulenler kalp atısı bıldıgım kadarıyla yınede doktora sorman daha mantıklı