Minnosunannesiii Kızlar yatış yaptılar ya ay sabah doktor ilk yatış dediği an allahım gözümden yaşlar nasıl aktı 😓😓 doğum olunca demekki ağlamaktan helak olucam
Derya Minnosunannesiii geçmiş olsun canım🙏 Sıkma canını her şey bebişlerimizin sağlığı için 🙏 bir şey sormak istiyorum tansiyon olayını nasıl farkettiniz? Baş ağrısı filan mı vardı bilgi verir misin
Aslanannesiayse Minnosunannesiii sen şuan kaç haftalıksın bilmiyorum ama ben ilk gebeliğimde zehirlenmeden dolayı erken doğum yaptığım için 24.haftamda ilk yatış verildiğinde bende hüngür hüngür ağlamıştım zor bir süreç ama bu da bizim imtihanımız canım geçmiş olsun ben şuan 33.haftamdayım geçen hafta yine yatışım oldu tansiyon hapı kullanıyor olmama rağmen! şimdi tetikteyiz herşeyin başı sağlık ve sadece kendini ve bebeğini düşünmeye çalış bunlar hep srresten oluyor Allah yardımcımız olsun
2prensesannesiiiii Minnosunannesiii Geçmiş olsun sıkma canını moral yüksek tut Bende gebelik şekerinden yatış verdiler birde küçük kızım var ilk ayrı kalmamız sarıldım sarıldım ağladım
Minnosunannesiii Derya hayır farketmedim normal muayene oldum ama dün akşam merdiven çıkarken az daha düşüyordum annem tuttu gözümün önü karardı ondanmış sanırım aslında acı eşiğim çok düşük hiöbirşey hissetmedim
Derya Minnosunannesiii ay çok çok dikkat edin kendinize 🙏 umarım bir an önce düzelir ve evinize dönersiniz 🌸
Tugce0133 Minnosunannesiii bana da doktor ilk gebeliğim de tansiyonum yüksek diye yatış verdi hatta doğurtacağız felan dedi 38+2 haftalıktım sen kaç haftalıksın?
RuveydaYasin Tugce0133 tansiyon kaç olmalı ve durmadan aynı mı çıktı tansiyonuz ben düşük tansiyonluyum normalde 12 bazen 13 e çıkıyor anlamıyorum
07-02-2019 Minnosunannesiii kaç haftalık siniz ıns hakkınızda hayırlısı olur benim ilk gebelıgım de tansiyon yuksek liginden 1 gece yaptırmıstı takip ıcın sonra riske atmamak icin sezeryan almıstı hakkınızda hayırlısı olsun ıns
RuveydaYasin Minnosunannesiii e benim çıkıyor böyle sonra iniyor az önce yine 13 çıktı biraz durdum tekrar ölçtüm indi genelde günlerim böyle geçiyor
Minnosunannesiii RuveydaYasin benim düşmüyor sabah 9 dan beri yapıyoruz sürekli birde nst sancı çıkıyor
Aslanannesiayse Minnosunannesiii normal doğum istiyorsan tuzsuz beslenmeye çalış bol su iç ve dinlen canım benim acilden yatışım olup sezeryane alınmıştım 😑
Yarencerenn Ben geçen hafta kontrole gittim 14/9 çıktı aradan yarım saat geçti geçmedi acilde ölçtürdüm 10/5 çıktı doktor da şaşırdı Çarşambadan beri sağlık ocağına gidiyorum ölçtürüyorum normal çıkıyor çok şükür 37.haftamdı yani