Sblatc canım ya sana baktm kndimi gördüm resmen😂😂 kan verirken bile ağlayan ben normal doğurdum ya hatta 27 yasindaym ve ilk serumumu dogumda taktılar hemsireye özellikle tembihliyodm bak bu benm hayatmdaki ilk serum olcak nolur güzel tak acımasin😂😂😂 o serum kolumdan kayıp cikcak tekrar damar yolu açacaklar diye kolumu put gibi tuttum saatlerce resmen ya😂😂 ama çok şükür normal olarak doğurdum doğumdan korkmayın kabız olmşta aşırı derecede zorlaniyomussunz gibi ıkınıyosunuz ve bebeğin kafası çıkınca gerisi kayıp geliyo kndilignden zaten:) Sancılar çok zorluyo sadece onada dayaniyo insan mecburen el mahkum:)