Herkese hayırlı günler dilerim.
Dün kontrolüm vardı, 14 haftalık hamileyim bugün itibariyle,doktorun isteği üzerine 2 kez aralıklı troid testi yaptırdım saglik ocağında bir gün önce yüksek çıkmış bu nedenle ilaca başladık,dogurana kadar içecekmisim.
Bu durumla karşılaşan var mi ? Acaba o ilacin bebege zarari olur mu?
Bide ben hamile değilken hic böyle sorunlar yaşamadım.