Haticecakirr bende ilk gebeliğimde orda yaptırmıştım ama oradaki bakan dr peritanolog değil radyolog canım benim doktorum buna bende bakıyorum boşa para vermişsin yaptırmak İçin yaptırma dedi 2. Gebeliğim şuan da da yaptırmadım dr un istediği detaylı usg biraz pahalıydı 550 TL gibi bi ücreti vardı