yamacinannesii Kızlar canım çok dana ciğer istiyo ya bu tava ciğerden bişey olur mu 10+3 hamileyim bir çok kişi yeme a vitamini bebeğe zararlı falan diyo
[silindi] yamacinannesii Herşeyin fazlası zarar 1 defadan bebek zarar görmez sadece onerilmiyr fazlası o kadar
papatyaanneee yamacinannesii Bence yiyebilirsin sorun olmuyor. Sonuçta oturupta 1 kg. Ciğer yiyecek halin yok. 1 porsiyon yiyebilirsin. Ben yiyorum. Daha dün yedim. Doktoruma danışmıştım. Hiç kuşkusuz ye dedi. Benim nacizane fikrim yenilebilir. Fakat her gebelik farklıdır doktorunuzla görüşün.
Masalannesii yamacinannesii ilk zamanlar sakatat türleri önermiyor doktorlar diye biliyorum benimde canım ilk zamanlar çok çekmişti aşırıya kaçmadan yedim ben yiyebilirsin sende canın çekmiş sonuçta doktoruna sor tabi istersen 🌸
papatyaanneee yamacinannesii O zaman bence sorun olmaz. Benim çok şükür her şeyim normaldi bugüne kadar bir riskim olmadı. Doktorum hatta bana dedi ki aklına gelen her neyse çok saçma bir şey bile olsa az bir miktar ye kendini kısıtlamana gerek yok hamilelik bir hastalık değil her şeye normal devam et demişti.
Lulemom Benim doktorum ye bişi olmaz faydalı bile olur demişti. Oturup bi tüm ciğeri tek başına yemezsin heralde dedi. Abartmadan 1 kişilik ye bişi olmaz demişti 🤷♀️