Ozgeduha Hamile iken saç boyatan oldumu olduysa kaçıncı aydan sonra boyattınız? Herhangi bir sorun oldumu uzmanlar 3.cü aydan sonra bitkisel boya öneriyor.. Yaptıranlar ve bir sorunla karşılaşmadım diyenler?
Emel38 Ozgeduha hiç boyatmadin..riske girmeye gerek yok hepsinde azda olsa kimyasal ilaç var..yok dediklerine inanmıyorum
papatyaanneee Ozgeduha Ben boyattım doktorum organik bir boya ile boyatabileceğimi söyledi. Dip boyamı yaptırdım çok şükür bir sorun yok hatta 2. Dip boyam geldi yakında yine boyaya gidicem.
Mumin Malesef her ay saç boyatan biri olarak 8. Aya girdim boyatmadım doktorum izin vermedi halada vermiyor sabrediyorum sende boyatma bnce