Merhabalar, 30 haftalık hamileyim, şirketimin özel sağlık sigortası değişikliği nedeniyle acıbadem e geçiş yapmak istiyorum. Acıbadem e gidenlerin doktor, hastane, ücretler vs hakkında yorumları benim için yol gösterici olacaktır :) yardımlarınızı bekliyorum