Hanımlar ben 24+4 haftalığım paartesi günü için doktorum sabah randevunu erkene al aç gel dedi sanırım gebelik şekerime bakılacak ama tam bilemedim direk gebelik şekerine mi bakılıyor yani bir su bar heralde şekerli onu mu içiyorsun yoksa ilk kan falan verip kan değerlerine bakıldıktan sonra mı içiyorsun bayada kilo aldım bu arada 17 18 kilo falan