Selam hanımlar herkese hayırlı günler diliyorum. Bende adet düzensizliği vardı pko dedi doktor. Klomen +çatlama iğnesi verdi.
16 Nisan da iğne oldum belim de ve kasıklarımda hatta bazen ayağıma bile atan bir ağrı oluyor. Neden olabilir? Benim gibi iğne olup belirtisi yaşayan var mı ? Ne zaman test yapacağım bilmiyorum. Bir yerde okudum 15 gün yapmayın zaten hamile değilseniz adet olacaksınız yazıyordu bu ne kadar doğru. Düzensizlik var mesela bende 15 gün sonra bende mi adet olacağım bebeğim yoksa 😔
bilgisi olan bilgilendirebilir mi rica etsem 🌸
Sabah akşam birşeyler okumaktan stres topuna döndüm olacak mı tutacak mı diye