Merhaba; 31 haftalık hamileyim ve araştırmalarım doğrultusunda doktorların yoğunluk vs gibi sebeplerden dolayı bizlere bazı bilgileri vermediklerini gördüm görüyorum. O sebeple ben kendi doktorumdan ve okuduğum kitaplardan öğrendiğim bir kaç bilgiyi yazmaya ve varsa sizinde paylaşacaklarınız okuyup uygulamaya karar verdimm🐣 öğrendiğim bilgiler;
- Gündüzleri beyaz kıyafet giyip geceleri siyah giyip aynı saatlerde yatmaya gayret gösterirsek bebeklerin anne karnında gece ile gündüzü daha kolay kavraması ve doğduktan sonrada uymaya gayret gösteriyorlarmış.👼🏼
- Bebeğin başı aşağıya gelmedi ise koltukta baş aşağıya 10ar dakika akşamları durmak bebeğin kendini çevirmesine yardımcı olabiliyormuş.🙆🏼♀️
- Normal doğum yapmak isteyenler için pelvis kemiklerinin bebeğin kanala girmesini en kolaylaştıran pozisyon duvara düz yaslanıp çömelmek olduğu tespit edilmiş. 🤰🏼
- Stresli bir hamilelik geçirirseniz doğunca bebekte de büyük oranda stres yaşamasına ve sürekli ağlama krizleri kolik olma durumlarını ortaya çıkartıyormuş. 💁🏼♀️