55kubra benim ilk gebeligimde çekilmişti. Fakat kadın doğum doktorunun bilgisi olmadan müdahale etmiyorlar. Bu gebeligimde yine ağrım oldu. Ama dış etlerinden kaynakliymis. Gargara verdi ve sık sık fircala dedi gecmezse gelirsin demişti çok şükür geçti.