Ylnzkus12 cok tesekkur ederimm insallah seninde pozitif olurr. İki defa hamilelik yasadim ilki tup bebek oglum oldu doguma kadar bir belirtim olmadi. İkinci normal ikiz gebelikti (12.haftada kaybettim ikisinide)onlarda da hic belirti yasamamistim. Henuz bi belirti yok bunda da adete 5 gun var zaten daha. Pkoluyum zor hamile kaliyorum oglum 6. Tup bebekle oldu. Her ay 23.-24. Gun test yapiyorum duzenli 🙈 saskinim.