Kızlar merhabalar özelliklede erzurumdaki anneler 🤰🏼şu an 19+1 deyim doktorum buharada fatma aydın 20. Haftada detaylı usg ye giidp sonrada yanına uğramamı istedi . Bana 3 doktor ismi önerdi Atakan Bey,Metin Bey,İhsan Bey. Sizce hangisine gitmeliyim gidipte memnun kaldığınız var mı ? Metin bey e bi arkadasım çok iyi derken bi arkadasım da epey kötüledi kafam karıştı sizlere de sormak istedim ☺️