Aleynaasmsek Doktorum 37. Haftamda vajinal muayene yapacagini söyledi bir haftam var. Gereklimi yaptirmak zorundamiyiz ne için bakiyor bilgi verir misiniz?
Gozdecaner Aleynaasmsek çatı muayenesi içindir benimkide 38. Haftamda bakacağını söylemişti doğum şekli belirlemek için canım
Seferiyehatun Çayın darmi genismi normal doğum yapmaya uygun mu diye bakacak. Açılma için şimdi erken
fatmacos Aleynaasmsek normal doğum yapıp yapamayacağına bakıcak tani gerekli ve etrafın abarttığı kadar acı falan bişi yok saniyelik bir işlem 1 dk bile sürmüyor ve acı değil sadece sızı givi bişey oda anlık hemen geçiyo