Uras006 Evett annelerr 🤗 23 yasindayim ve gozlerimin etrafi hep mosmor sanki boyle birsey bagimlisi gibi tovbe yarabbi 🤭 duzenlide uyusam gecmiyor neden acaba bilen var mi? Ne kullansam gecirebilirim 😊 Bu arada gebelikten once de vardi 😅
mavi_kus Uras006 valla bendede aynı yaş 24 dediğin gibi sanki bişi içiyorum 😂 ama geçmiyor yani bi krem önermişlerdi 700 tl ye 1 senede etki eder falan diye inanıp alamdım lorael in göz çevresini sürüyorum ama ondanda fayda görmedim
Gozdecaner Uras006 benim vitamin eksikliği ve kansızlık problemimden dolayı göz altlarimda ve yüzümde mor halkalar oluşuyordu doktora gittim takviyeler verdi ve soğuk kaşık veya buz tutuyorum gözlerime yine biraz düzeldi genetik değilse eğer altında bir eksiklik vardır doktora gidebilirsin canım