Gmzgmc Selam anneler 😊 henüz doğum yapmamış bir anne olarak soruyorum, sağım yapmak için mochi mi yoksa elektrikli bir pompa mı önerirsiniz? Yoksa ikisini birlikte mi? Emzirirken diğer göğüsten akan sütün de boşa gitmemesi için önerilerinizi bekliyorum😊😊
Bsragrl Gmzgmc Merhabalar bunu bende çok düşündüm mochi bir ara inanılmaz aklımdaydı çünkü reklamları baya iyiydi inandırıcı ama araştırınca öyle olmadığını gördüm çok sayıda anne işe yaramadığını acıttığını ve sütü çok bol olan kişilerde işe yarayabileceğini söylemiş o yüzden vazgeçtim. Ben elektrikli göğüs pompası kiralayacağım daha mantıklı 😊
okroya Emzirirken boşa gitmesin derseniz avent göğüs kalkanı veya mochi alabilirsin ama sağım yapmak için bence kesinlikle elektrikli gerekli
Gmzgmc Bsragrl öyle mi? Mochi yi ben çok duydum sosyal medyadan vs kafam karıştı o yüzden. Elektriklide mamajoo almayı düşünüyorum 🤔😊
Gmzgmc Avent göğüs kalkanı hacim açısından daha ufak gibi duruyor. Yeterli olur mu? Kullanımı daha rahattır gerçi
Bsragrl Gmzgmc Aynen benimde çok dikkatimi çekmişti sosyal medyada öyle bir reklamları var ki :) hatta tam alacaktım sonra iyice derine inince öyle olmadığını gördüm :) mamajoo daha iyi bence 🤷🏻♀️
Hakikitosunpasa İşe yaramayan da hiçbiri işe yaramıyor. Lansinoh manuel aldım olmadı başkasından lansinoh makine aldım olmadı yengemden daha güçlü bi cihaz aldım oda olmadı benim sütümü makine cekmiyordu aksine köreltti